Alla inlägg under september 2008

Av Mai Somklang - 14 september 2008 11:20

Hej!

Nu har man oxå skaffat en blogga gratis. Jag har nyss klivit upp, och nu kika man runt lite. Gud vad jag saknar mina vänner. Carro, Isabell och Tony var här för helg och det var hur underbart som helst, vill fan inte att dem ska lämna mig här ensam!!! Vi var på Hudik marknad och köpte chips och bara njuta av helg tillsammans, och det var nice.

Längta efter att dem ska komma tillbaka redan!

Den här helg har varit väldigt kompliceras för mig, långt, seg och väldig ensam. Jag saknar en person så oerhört mycket, så det gör ont!

En sak jag inte kan förstår, när 2 personer är för olika men man råka och vara kär -varför är det för komplicera för att kommit överrens?!  

Jag vet inte om jag ska bara låta dagarna gå förbi mig eller bara försöka helt engelt släppa taget och acceptera att det kommer aldrig funka mellan oss :S Jävla tragisk nog!!! Usch..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards