Direktlänk till inlägg 2 november 2008

Söndag!

Av Mai Somklang - 2 november 2008 19:35

  Nu har redan gått en vecka till, snapp som fan! Vilken härlig söndag. Hela veckan hade gått bra, fick bra med folk och mår mycket bättre av allt som hade hänt. Nu är det inte länge kvar tills jag åker till thailand, sitter och planera nu vad man ska göra där nera under 3v. och ska nu åka över till Laow oxå med brorsan och farsan såklart :) Vi ska vara i Phoket minst 1 och halv v. iaf, sen ska vi var i Bangkok några dagar och om vi har tur så ska vi nog ligga på en lyx hotelle med :D hehe

  Jaja, på fredag kommer min gurka iaf, äntligen ska man ut på krogen med henne, det var ett tag sen man var ut och parta ;) Ja, vad ska man säga nu...?! Man kanske ska ta ett bad ;D Och bara slappna av på en härlig söndad, och längta till Thailand!!! Ska bara shoppa kläder, ligger där och får sköna massge, gå till frisör varje dag, käka massa goda mat och bara se omkrig mig o verkligen slippa kyla :) Shiiiiit...

  Nån som ska vara kvar här så hoppas att du/ni får har så bra med snö och kyla här i Sverige, för själv ska man ta lite semester ;P Haha..


//Pussa&Kram.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mai Somklang - 19 oktober 2008 21:56

Ja, bättre finns inte mer än hittat en skit billig biljetter till thailand :) Den 6:e december flyger jag och ska vara där i 3v. det ska blir de skönaste semester på länge! (Hoppas ja) Men men.. Kan inte pratar om det än, vill bara åka nu annars ;D ...

Av Mai Somklang - 10 oktober 2008 21:45

 Ja, vad ska man säga med livet är kort? Jo, att jag ska åka hem till Thailand om 1 månad. Och inte så länge sen fick jag ta reda på om att en person som jag älskade hela mitt hjärta har tröttnat och ge upp om livet.. Så nu går han på fel väg igen :...

Av Mai Somklang - 14 september 2008 11:20

Hej! Nu har man oxå skaffat en blogga gratis. Jag har nyss klivit upp, och nu kika man runt lite. Gud vad jag saknar mina vänner. Carro, Isabell och Tony var här för helg och det var hur underbart som helst, vill fan inte att dem ska lämna mig här e...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards